Hírek
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
A kampányban Csingisz vállalta, hogy egy hónapig próbál megélni az átlagnyugdíjból, így saját élményein keresztül mutatta be, milyen kihívásokkal szembesülnek a magyar nyugdíjasok. A kreatív megközelítés célja az volt, hogy felhívja a fiatalok figyelmét a tudatos nyugdíj-előtakarékosság fontosságára – a közönség és a szakma elismerése pedig azt bizonyítja, hogy a téma hiteles, közérthető formában is megszólítható. Olyannyira, hogy a nyugdíjfókuszú influenszerkampányt idén is megrendezte a pénzintézet, ezúttal már úgy, hogy Csingisz mellé több influenszer csatlakozott.
Komoly elismerésben részesült a K&H a Golden Drumon, Európa egyik legrangosabb reklám- és kreatívipari versenyén, amelyen több mint 40 országból neveznek ügynökségek és márkák. A K&H kampánya kiérdemelte a Bronz Drum díjat, emellett két további kategóriában is bekerült a döntősök közé.
A mostani elismerés is bizonyítja, hogy a nyugdíjkérdés kiemelten fontos Magyarországon és szerte a világon. Emellett pedig utal arra is, hogy megfelelő kreatív megoldásokkal a fiataloknak is be lehet mutatni az öngondoskodás fontosságát, annak ellenére, hogy sokan közülük nem feltétlenül gondolnak még az időskorra. A tavalyi sikert követően a K&H idén is folytatta influenszeres aktivitásait, amelyekben hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutatják be, hogyan lehet tudatosan tervezni a pénzügyeket – legyen szó akár megtakarításról, akár a biztosítási védelemről.
mobilra költözött a többség
A digitális biztosítási megoldások iránti érdeklődés egyre erősebb a K&H adatai szerint. A 35–50 éves korosztály adja a mobilon kötött nyugdíjbiztosítások több mint 70 százalékát. Ez a csoport már stabil jövedelemmel és hosszabb távú pénzügyi célokkal rendelkezik, ami megkönnyíti a nyugdíjcélú megtakarítás elindítását és fenntartását. A nemek aránya közel kiegyenlített, ami szintén azt jelzi, hogy a tudatos tervezés mindkét nem számára fontos értékké vált.
a pénzügyekről élményszerűen
„A 35–50 éves korosztály különösen erős részvétele a nyugdíjbiztosítási piacon pedig rámutat arra, hogy ez a csoport már tapasztalatból tudja, mennyire fontos időben elkezdeni a megtakarítást a megszokott életszínvonal fenntartása érdekében” – mondta Székely Pálma, a K&H Biztosító értékesítés és életbiztosítási üzletágának vezetője.
A szakember kiemelte, hogy a mostani díj nemcsak kreatív elismerés, hanem visszajelzés is arra, hogy a pénzügyi edukációt közérthetően és élményszerűen is lehet tálalni – olyan formában, ami valóban elér a fiatalabb generációkhoz.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
2025. Október 16. 15:06, csütörtök | PR
Katus Attila és Édesapja újra együtt a pályán – ezúttal a Szigetvári Gyógyfürdőben!
Van, ami sosem változik, a mozgás szeretete, a család ereje és a közös élmények fontossága.
2025. Október 16. 14:57, csütörtök | PR
„Apa, nézd, ott az ágyúgolyó!” – Katus Attila és Édesapja meghódították a Szigetvári Várat
A Szigetvári Vár mostanában nemcsak történelmi hőseiről, hanem egy igazi fitneszlegenda különleges látogatásáról is híres.
2025. Október 16. 11:03, csütörtök | PR
Új funkciókkal bővült a K&H mobilbankja
gyorsabb és könnyebb ügyintézés egy kattintással

