Városlista
2025. október 24, péntek - Salamon

Hírek

2021. Május 13. 08:27, csütörtök | Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

A 15 év felettiek csaknem háromnegyede internetezik

A 15 év felettiek csaknem háromnegyede internetezik

A 15 év feletti magyar lakosok 74,11 százaléka internetezik, az internethasználatban az egyes korosztályok között komoly különbség mutatkozik

- derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által elfogadott, az internetes közönségmérési adatok alapján készült friss tanulmányból.

Az NMHH Kommunikációs igazgatósága szerdán tájékoztatta az MTI-t a tanulmány legfontosabb megállapításáról.

A 15 és 24 év közötti Z-generáció, a 25 és 40 év közötti Y-generáció, valamint a 41 és 56 év közötti X nemzedék 95,1, 96,7 és 82,3 százalékban szörföl a neten, míg az 57-75 éves Baby-boomereknek csak 57,1 százaléka - közölték.

Hozzátették: a 2021 első negyedévét feldolgozó tanulmány a hatóság honlapján lesz olvasható.

Címkék: felmérés, internet, online

Ezek érdekelhetnek még

2025. Október 24. 08:40, péntek | Életmód

Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren szerdán és csütörtökön

Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren október 22-én és 23-án - mondta el Kiss-Hegyi Anita kulturális kapcsolatokért felelős államtitkár a TV2 Mokka című műsorában szerdán reggel.

2025. Október 23. 08:46, csütörtök | Életmód

Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben

Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben, a Varázsvilág elnevezésű fénypark 2026. március 1-ig látogatható - közölte a A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az MTI-vel.

2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód

Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.

2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód

Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.